Three cryotherapy chambers standing next to each other

Τεχνική Υποστήριξη Με CRYONiQ

Μία από τις βασικές μας αρχές είναι να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στους πελάτες μας και να κατανοήσουμε τις ανάγκες τους. Αυτός είναι ο λόγος που δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στην εξυπηρέτηση και την παροχή βοήθειας σε περίπτωση που προκύψουν προβλήματα. Συνεργαζόμαστε στενά με τους συνεργάτες και τους προμηθευτές μας για να διασφαλίσουμε ότι ο εξοπλισμός κρυοθεραπείας που παρέχουμε είναι σύμφωνος με όλους τους κανονισμούς και ότι διατηρείται σε λειτουργική σειρά. Προσφέρουμε καθοδήγηση και βοήθεια στους πελάτες μας από την πρώτη επαφή μέχρι την καθημερινή λειτουργία.

Η υπηρεσία μας περιλαμβάνει:

  • · Τυπική εγγύηση 24 μηνών για όλα τα προϊόντα WBC, ξεκινώντας από την ημερομηνία εγκατάστασης.
  • · Ανταπόκριση εντός 24 ωρών, η αξιολόγηση του θέματος απαιτεί τη συμμετοχή του χειριστή ή του υπευθύνου συντήρησης.
  • · Αναλόγως την σημαντικότητα του θέματος, την κατάλληλη δράση και μια επίσκεψη στο χώρο για να διορθώσει το ζήτημα.
  • · Αποθήκευση ανταλλακτικών για γρήγορη αντικατάσταση.
  • · Ενεγοποιημένα διαγνωστικά μέσω Wi-Fi, αναβαθμίσεις και επιδιόρθωση.
  • · Επίλυση μικρών προβλημάτων και υποστήριξη μέσω τηλεφώνου, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή Skype.

Επιπρόσθετες επιλογές υπηρεσιών διαθέσιμες έναντι αμοιβής:

  • Ετήσιος έλεγχος του εξοπλισμού.
  • Επεκταμένη εγγύηση.
  • Αξιολογήσεις Κινδύνου που εφαρμόζονται από επαγγελματίες
CRYONiQ Toolbox

Γραμμή βοήθειας CRYONiQ

Εάν αντιμετωπίζετε τεχνικές δυσκολίες με τον εξοπλισμό σας, κάντε κλικ εδώ για να μας στείλετε μια λεπτομερή αναφορά, στείλτε μας ένα email απευθείας στη διεύθυνση support@cryoniq.gr ή καλέστε τους τεχνικούς σέρβις +30 21 0960 0882

    CRYONiQ - Τεχνική Υποστήριξη